OMORI_Android/www/Languages/en/faraway_conditional.yaml
2023-12-29 23:09:55 +03:00

178 lines
No EOL
6.4 KiB
YAML
Raw Blame History

This file contains ambiguous Unicode characters

This file contains Unicode characters that might be confused with other characters. If you think that this is intentional, you can safely ignore this warning. Use the Escape button to reveal them.

# =========================================================================================
# Farawway town Conditional changes
# =========================================================================================
# =========================================================================================
#If opened door on Day 1 of Faraway town
# =========================================================================================
#Cutscene: Pyrefly Intro
#Enter Pyrefly Forest
#KEL: Ugh... I hate this place... It gives me the heebie-jeebies...
#AUBREY: Don't be such a baby, KEL. They're just bugs!
#KEL: Aaaah! There's a huge bug in your hair!
#AUBREY: W-What? Where? Get it off! Get it off!
#KEL: Haha! Just kidding! Look who's the scared one now.
#AUBREY: Hmph! That's not very funny, KEL...
#>>>>>> changes to >>>>>>
message_1:
faceset: MainCharacters_DreamWorld
faceindex: 29
text: \kelАргх... \!Ненавижу это место... У меня от него мурашки...
message_2:
faceset: MainCharacters_DreamWorld
faceindex: 9
text: \aubНу что ты как ребёнок, КЕЛ. Это просто жуки!
message_3:
faceset: MainCharacters_DreamWorld
faceindex: 31
text: \kel\{\Com[2]\QUAKE[1]А-а-а-а-а!\}\!<br>\Com[2]У тебя в волосах гигантский жук!\QUAKE[0]
message_4:
faceset: MainCharacters_DreamWorld
faceindex: 7
text: \aub\{\Com[2]\QUAKE[1]Ч-что?! \!Где?! \!\Com[2]Сними его с меня!!!\}\QUAKE[0]
message_5:
faceset: MainCharacters_DreamWorld
faceindex: 10
text: \aub\Com[2]\QUAKE[1]Сними, а то я тебя отпинаю!\QUAKE[0]
message_6:
faceset: MainCharacters_DreamWorld
faceindex: 28
text: \kelВоу... \!Успокойся, ОБРИ... \!Я пошутил...
message_7:
faceset: MainCharacters_DreamWorld
faceindex: 4
text: \aubБожечки! \!Простите! \!Не знаю, что на меня нашло...
message_8:
faceset: MainCharacters_DreamWorld
faceindex: 9
text: \aubЭто не смешно, КЕЛ...\!<br>Извинись, а не то-
message_9:
faceset: MainCharacters_DreamWorld
faceindex: 26
text: \kelАга, ага... Прости...
#TVGIRL:
#TVGIRL: Dang... All they've been showing lately is re-runs... When is something interesting going to show up?
#>>>>>> changes to >>>>>>
message_10:
text: \n<ТВ-ДЕВОЧКА>Недавно начали показывать новое шоу! \!<br>Оно слегка драматичное, но его интересно смотреть...<br>\!Я уже заинтересована!
# =========================================================================================
#If opened door on Day 2 of Faraway town
# =========================================================================================
#I LOVE PICKLES!
#MARI'S PICNIC
#Location: SWEETHEART'S CASTLE - PRISON B1
#In MARI's Intro Dialogue,
#KEL: Awww... Yuck! I hate pickles! Next time, can you sneak in some jam instead?
#>>>>>> changes to >>>>>>
message_20:
faceset: MainCharacters_DreamWorld
faceindex: 17
text: \kel\{\Com[2]Вкуснотища! \Com[2]Люблю огурчики!!\}
#BERLY PUNCH:
#Only triggers once.
#Before playing her usual dialogue, BERLY punches leader.
message_21:
faceset: MainCharacters_DreamWorld
faceindex: 30
text: \kel\Com[2]Эй! А это ещё зачем?!
message_22:
text: \berНе знаю... \!Просто захотелось.
#SAD EXPRESSION (DAY 3 ONLY):
#MARI'S PICNIC
#Only triggers once.
#After playing her usual dialogue, MARI says:
message_23:
faceset: MainCharacter_Mari
faceindex: 2
text: \marЭй... ОМОРИ... Ты в порядке?
message_24:
faceset: MainCharacter_Mari
faceindex: 4
text: \marВ последнее время ты выглядишь как-то грустно...\!<br>Что-то не так?
# =========================================================================================
#After entering piano room in FARAWAY TOWN
# =========================================================================================
#Grand Pianos appear all over DREAM WORLD.
#Grand Pianos can be played in any order.
#Locations:
#VAST FOREST: Forest Playground
#SWEETHEART'S CASTLE: In the Ballroom
#JUNKYARD: Near the Couch? Somewhere that looks cool
#LAST RESORT: Mr Jawsum's Room
#ORANGE OASIS: In the middle of the desert
#FROZEN FOREST ENTRANCE: In the middle of the snow-covered field
#Upon examining a piano:
message_40:
text: Пианино. \!<br>Слово \"ОМОРИ\" выгравировано посередине.
message_41:
text: Хочешь присесть?
#yes/no
#PIANO (1)
message_42:
text: Две ноты раздаются у тебя в голове...<br>\!Ты готовишься играть.
#PIANO (2)
message_43:
text: Несколько нот раздаётся у тебя в голове...<br>\!Ты готовишься играть.
#PIANO (3)
message_44:
text: Ты вспоминаешь часть мелодии...<br>\!Ты готовишься играть.
#PIANO (4)
#same text as Piano 3
#PIANO (5)
#same text as Piano 3
#PIANO (6)
message_45:
text: Знакомая мелодия... \!<br>Твои руки двигаются сами собой.
#After playing the piano, it will disappear.
#Finding all the Pianos will trigger Cutscene: Piano and Violin
#OMORI sitting at the piano.
#Camera zooms to MARI at entrance of room. MARI walks up to him.
#MARI turns over to face PLAYER on the chair.
message_46:
text: \marО! Привет, \n[8]... \!<br>Вижу, ты играешь всё лучше и лучше, хе-хе!
message_47:
text: \marЭто новая песня, которую я учу... \!Тебе нравится?
message_48:
text: \marЯ уверена, что её можно играть дуэтом со скрипкой...
message_49:
text: \marХочешь научиться играть её вместе?