# ========================================================================================= # Farawway town Conditional changes # ========================================================================================= # ========================================================================================= #If opened door on Day 1 of Faraway town # ========================================================================================= #Cutscene: Pyrefly Intro #Enter Pyrefly Forest #KEL: Ugh... I hate this place... It gives me the heebie-jeebies... #AUBREY: Don't be such a baby, KEL. They're just bugs! #KEL: Aaaah! There's a huge bug in your hair! #AUBREY: W-What? Where? Get it off! Get it off! #KEL: Haha! Just kidding! Look who's the scared one now. #AUBREY: Hmph! That's not very funny, KEL... #>>>>>> changes to >>>>>> message_1: faceset: MainCharacters_DreamWorld faceindex: 29 text: \kelАргх... \!Ненавижу это место... У меня от него мурашки... message_2: faceset: MainCharacters_DreamWorld faceindex: 9 text: \aubНу что ты как ребёнок, КЕЛ. Это просто жуки! message_3: faceset: MainCharacters_DreamWorld faceindex: 31 text: \kel\{\Com[2]\QUAKE[1]А-а-а-а-а!\}\!
\Com[2]У тебя в волосах гигантский жук!\QUAKE[0] message_4: faceset: MainCharacters_DreamWorld faceindex: 7 text: \aub\{\Com[2]\QUAKE[1]Ч-что?! \!Где?! \!\Com[2]Сними его с меня!!!\}\QUAKE[0] message_5: faceset: MainCharacters_DreamWorld faceindex: 10 text: \aub\Com[2]\QUAKE[1]Сними, а то я тебя отпинаю!\QUAKE[0] message_6: faceset: MainCharacters_DreamWorld faceindex: 28 text: \kelВоу... \!Успокойся, ОБРИ... \!Я пошутил... message_7: faceset: MainCharacters_DreamWorld faceindex: 4 text: \aubБожечки! \!Простите! \!Не знаю, что на меня нашло... message_8: faceset: MainCharacters_DreamWorld faceindex: 9 text: \aubЭто не смешно, КЕЛ...\!
Извинись, а не то- message_9: faceset: MainCharacters_DreamWorld faceindex: 26 text: \kelАга, ага... Прости... #TVGIRL: #TVGIRL: Dang... All they've been showing lately is re-runs... When is something interesting going to show up? #>>>>>> changes to >>>>>> message_10: text: \n<ТВ-ДЕВОЧКА>Недавно начали показывать новое шоу! \!
Оно слегка драматичное, но его интересно смотреть...
\!Я уже заинтересована! # ========================================================================================= #If opened door on Day 2 of Faraway town # ========================================================================================= #I LOVE PICKLES! #MARI'S PICNIC #Location: SWEETHEART'S CASTLE - PRISON B1 #In MARI's Intro Dialogue, #KEL: Awww... Yuck! I hate pickles! Next time, can you sneak in some jam instead? #>>>>>> changes to >>>>>> message_20: faceset: MainCharacters_DreamWorld faceindex: 17 text: \kel\{\Com[2]Вкуснотища! \Com[2]Люблю огурчики!!\} #BERLY PUNCH: #Only triggers once. #Before playing her usual dialogue, BERLY punches leader. message_21: faceset: MainCharacters_DreamWorld faceindex: 30 text: \kel\Com[2]Эй! А это ещё зачем?! message_22: text: \berНе знаю... \!Просто захотелось. #SAD EXPRESSION (DAY 3 ONLY): #MARI'S PICNIC #Only triggers once. #After playing her usual dialogue, MARI says: message_23: faceset: MainCharacter_Mari faceindex: 2 text: \marЭй... ОМОРИ... Ты в порядке? message_24: faceset: MainCharacter_Mari faceindex: 4 text: \marВ последнее время ты выглядишь как-то грустно...\!
Что-то не так? # ========================================================================================= #After entering piano room in FARAWAY TOWN # ========================================================================================= #Grand Pianos appear all over DREAM WORLD. #Grand Pianos can be played in any order. #Locations: #VAST FOREST: Forest Playground #SWEETHEART'S CASTLE: In the Ballroom #JUNKYARD: Near the Couch? Somewhere that looks cool #LAST RESORT: Mr Jawsum's Room #ORANGE OASIS: In the middle of the desert #FROZEN FOREST ENTRANCE: In the middle of the snow-covered field #Upon examining a piano: message_40: text: Пианино. \!
Слово \"ОМОРИ\" выгравировано посередине. message_41: text: Хочешь присесть? #yes/no #PIANO (1) message_42: text: Две ноты раздаются у тебя в голове...
\!Ты готовишься играть. #PIANO (2) message_43: text: Несколько нот раздаётся у тебя в голове...
\!Ты готовишься играть. #PIANO (3) message_44: text: Ты вспоминаешь часть мелодии...
\!Ты готовишься играть. #PIANO (4) #same text as Piano 3 #PIANO (5) #same text as Piano 3 #PIANO (6) message_45: text: Знакомая мелодия... \!
Твои руки двигаются сами собой. #After playing the piano, it will disappear. #Finding all the Pianos will trigger Cutscene: Piano and Violin #OMORI sitting at the piano. #Camera zooms to MARI at entrance of room. MARI walks up to him. #MARI turns over to face PLAYER on the chair. message_46: text: \marО! Привет, \n[8]... \!
Вижу, ты играешь всё лучше и лучше, хе-хе! message_47: text: \marЭто новая песня, которую я учу... \!Тебе нравится? message_48: text: \marЯ уверена, что её можно играть дуэтом со скрипкой... message_49: text: \marХочешь научиться играть её вместе?