Initial Commit
This commit is contained in:
commit
ec5c71b3ac
1712 changed files with 1767257 additions and 0 deletions
178
www/Languages/en/faraway_conditional.yaml
Normal file
178
www/Languages/en/faraway_conditional.yaml
Normal file
|
@ -0,0 +1,178 @@
|
|||
# =========================================================================================
|
||||
# Farawway town Conditional changes
|
||||
# =========================================================================================
|
||||
|
||||
# =========================================================================================
|
||||
#If opened door on Day 1 of Faraway town
|
||||
# =========================================================================================
|
||||
|
||||
#Cutscene: Pyrefly Intro
|
||||
#Enter Pyrefly Forest
|
||||
#KEL: Ugh... I hate this place... It gives me the heebie-jeebies...
|
||||
#AUBREY: Don't be such a baby, KEL. They're just bugs!
|
||||
#KEL: Aaaah! There's a huge bug in your hair!
|
||||
#AUBREY: W-What? Where? Get it off! Get it off!
|
||||
#KEL: Haha! Just kidding! Look who's the scared one now.
|
||||
#AUBREY: Hmph! That's not very funny, KEL...
|
||||
#>>>>>> changes to >>>>>>
|
||||
message_1:
|
||||
faceset: MainCharacters_DreamWorld
|
||||
faceindex: 29
|
||||
text: \kelАргх... \!Ненавижу это место... У меня от него мурашки...
|
||||
|
||||
message_2:
|
||||
faceset: MainCharacters_DreamWorld
|
||||
faceindex: 9
|
||||
text: \aubНу что ты как ребёнок, КЕЛ. Это просто жуки!
|
||||
|
||||
message_3:
|
||||
faceset: MainCharacters_DreamWorld
|
||||
faceindex: 31
|
||||
text: \kel\{\Com[2]\QUAKE[1]А-а-а-а-а!\}\!<br>\Com[2]У тебя в волосах гигантский жук!\QUAKE[0]
|
||||
|
||||
message_4:
|
||||
faceset: MainCharacters_DreamWorld
|
||||
faceindex: 7
|
||||
text: \aub\{\Com[2]\QUAKE[1]Ч-что?! \!Где?! \!\Com[2]Сними его с меня!!!\}\QUAKE[0]
|
||||
|
||||
message_5:
|
||||
faceset: MainCharacters_DreamWorld
|
||||
faceindex: 10
|
||||
text: \aub\Com[2]\QUAKE[1]Сними, а то я тебя отпинаю!\QUAKE[0]
|
||||
|
||||
message_6:
|
||||
faceset: MainCharacters_DreamWorld
|
||||
faceindex: 28
|
||||
text: \kelВоу... \!Успокойся, ОБРИ... \!Я пошутил...
|
||||
|
||||
message_7:
|
||||
faceset: MainCharacters_DreamWorld
|
||||
faceindex: 4
|
||||
text: \aubБожечки! \!Простите! \!Не знаю, что на меня нашло...
|
||||
|
||||
message_8:
|
||||
faceset: MainCharacters_DreamWorld
|
||||
faceindex: 9
|
||||
text: \aubЭто не смешно, КЕЛ...\!<br>Извинись, а не то-
|
||||
|
||||
message_9:
|
||||
faceset: MainCharacters_DreamWorld
|
||||
faceindex: 26
|
||||
text: \kelАга, ага... Прости...
|
||||
|
||||
#TVGIRL:
|
||||
#TVGIRL: Dang... All they've been showing lately is re-runs... When is something interesting going to show up?
|
||||
#>>>>>> changes to >>>>>>
|
||||
message_10:
|
||||
text: \n<ТВ-ДЕВОЧКА>Недавно начали показывать новое шоу! \!<br>Оно слегка драматичное, но его интересно смотреть...<br>\!Я уже заинтересована!
|
||||
|
||||
|
||||
# =========================================================================================
|
||||
#If opened door on Day 2 of Faraway town
|
||||
# =========================================================================================
|
||||
|
||||
#I LOVE PICKLES!
|
||||
#MARI'S PICNIC
|
||||
#Location: SWEETHEART'S CASTLE - PRISON B1
|
||||
#In MARI's Intro Dialogue,
|
||||
#KEL: Awww... Yuck! I hate pickles! Next time, can you sneak in some jam instead?
|
||||
#>>>>>> changes to >>>>>>
|
||||
message_20:
|
||||
faceset: MainCharacters_DreamWorld
|
||||
faceindex: 17
|
||||
text: \kel\{\Com[2]Вкуснотища! \Com[2]Люблю огурчики!!\}
|
||||
|
||||
#BERLY PUNCH:
|
||||
#Only triggers once.
|
||||
#Before playing her usual dialogue, BERLY punches leader.
|
||||
message_21:
|
||||
faceset: MainCharacters_DreamWorld
|
||||
faceindex: 30
|
||||
text: \kel\Com[2]Эй! А это ещё зачем?!
|
||||
|
||||
message_22:
|
||||
text: \berНе знаю... \!Просто захотелось.
|
||||
|
||||
#SAD EXPRESSION (DAY 3 ONLY):
|
||||
#MARI'S PICNIC
|
||||
#Only triggers once.
|
||||
#After playing her usual dialogue, MARI says:
|
||||
|
||||
message_23:
|
||||
faceset: MainCharacter_Mari
|
||||
faceindex: 2
|
||||
text: \marЭй... ОМОРИ... Ты в порядке?
|
||||
|
||||
message_24:
|
||||
faceset: MainCharacter_Mari
|
||||
faceindex: 4
|
||||
text: \marВ последнее время ты выглядишь как-то грустно...\!<br>Что-то не так?
|
||||
|
||||
|
||||
# =========================================================================================
|
||||
#After entering piano room in FARAWAY TOWN
|
||||
# =========================================================================================
|
||||
#Grand Pianos appear all over DREAM WORLD.
|
||||
#Grand Pianos can be played in any order.
|
||||
|
||||
#Locations:
|
||||
|
||||
#VAST FOREST: Forest Playground
|
||||
#SWEETHEART'S CASTLE: In the Ballroom
|
||||
#JUNKYARD: Near the Couch? Somewhere that looks cool
|
||||
#LAST RESORT: Mr Jawsum's Room
|
||||
#ORANGE OASIS: In the middle of the desert
|
||||
#FROZEN FOREST ENTRANCE: In the middle of the snow-covered field
|
||||
|
||||
#Upon examining a piano:
|
||||
|
||||
message_40:
|
||||
text: Пианино. \!<br>Слово \"ОМОРИ\" выгравировано посередине.
|
||||
|
||||
message_41:
|
||||
text: Хочешь присесть?
|
||||
#yes/no
|
||||
#PIANO (1)
|
||||
|
||||
message_42:
|
||||
text: Две ноты раздаются у тебя в голове...<br>\!Ты готовишься играть.
|
||||
|
||||
#PIANO (2)
|
||||
message_43:
|
||||
text: Несколько нот раздаётся у тебя в голове...<br>\!Ты готовишься играть.
|
||||
|
||||
#PIANO (3)
|
||||
message_44:
|
||||
text: Ты вспоминаешь часть мелодии...<br>\!Ты готовишься играть.
|
||||
|
||||
#PIANO (4)
|
||||
#same text as Piano 3
|
||||
|
||||
#PIANO (5)
|
||||
#same text as Piano 3
|
||||
|
||||
#PIANO (6)
|
||||
message_45:
|
||||
text: Знакомая мелодия... \!<br>Твои руки двигаются сами собой.
|
||||
|
||||
#After playing the piano, it will disappear.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
#Finding all the Pianos will trigger Cutscene: Piano and Violin
|
||||
|
||||
#OMORI sitting at the piano.
|
||||
#Camera zooms to MARI at entrance of room. MARI walks up to him.
|
||||
#MARI turns over to face PLAYER on the chair.
|
||||
|
||||
message_46:
|
||||
text: \marО! Привет, \n[8]... \!<br>Вижу, ты играешь всё лучше и лучше, хе-хе!
|
||||
|
||||
message_47:
|
||||
text: \marЭто новая песня, которую я учу... \!Тебе нравится?
|
||||
|
||||
message_48:
|
||||
text: \marЯ уверена, что её можно играть дуэтом со скрипкой...
|
||||
|
||||
message_49:
|
||||
text: \marХочешь научиться играть её вместе?
|
Loading…
Add table
Add a link
Reference in a new issue